הפונקציה הנסתרת של השלט הרחוק לרכב.

- 2021-10-20-

1. פונקציית עזרה
בדרך כלל יש תבנית צופר על מפתח הרכב. אנשים רבים לא יודעים מה הפונקציה הזו עושה. למעשה, יש לו מספר פונקציות. הראשון הוא פונקציית העזרה. אם תגלה שמישהו הורס את הרכב שלך. אתה יכול ללחוץ על כפתור זה בשלב זה. שלח אות אזעקה. אם תמצא אדם רע, תוכל גם ללחוץ על כפתור זה כדי להזעיק את המשטרה לעזרה, באמצעותה תוכל לקבל בהצלחה עזרה מאחרים סביבך. לפעמים זה יכול להציל חיים ולהפחית פציעות בתאונה.

2. כבה את חלונות הרכב לאחר כיבוי
לאחר עצירת הרכב וכיבוי המנוע, גיליתי שהחלונות נשכחו לסגור. נהגים רבים יודעים רק להצית מחדש ולסגור את החלונות. למעשה, דגמים רבים יכולים לסגור את החלונות על ידי לחיצה ארוכה על כפתור הסגירה במפתח השלט הרחוק! כמובן שאם לרכב שלכם אין פונקציה זו, תוכלו להתקין מרים אוטומטי, אותו ניתן לממש גם בשליטה מרחוק על מפתח הרכב.

3. מצא רכב בחניון
מצא את פונקציית המכונית אם המכונית שלך נמצאת במגרש החניה ואתה לא יכול למצוא את מקום החניה במשך זמן מה, תוכל ללחוץ על כפתור דמוי צופר זה או על לחצן הנעילה כדי לשמוע בבירור את צליל המכונית. זה עוזר לך למצוא את המכונית מהר יותר.

4. פתח אוטומטית את תא המטען
יש כפתור לפתיחת תא המטען במפתח השלט הרחוק של הרכב. לחיצה ארוכה על כפתור הנעילה של תא המטען (בחלק מהמכוניות, לחץ פעמיים), תא המטען יצוץ אוטומטית! אם במקרה יש לכם מטען גדול או קטן ביד, פשוט לחצו קלות על מפתח הרכב ותא המטען ייפתח, וזה מאוד נוח! יש גם מצב מיוחד. אל תפחדו מ-10,000, אבל למקרה שתתקלו במכונית נופלת למים, בתאונת דרכים, ולא ניתן לפתוח את הדלת, תוכלו ללחוץ על הכפתור הזה כדי לפתוח את תא המטען כדי לברוח.

5. פתחו את החלון מרחוק
פונקציה זו מעשית במיוחד בקיץ. זה יכול להפיץ חום לרכב שנחשף לשמש החמה לפני העלייה לרכב! בוא לנסות את מפתח הרכב שלך, לחץ והחזק את כפתור הנעילה למשך כמה שניות, האם כל 4 החלונות ייפתחו?

6. פתחו רק את דלת המונית

במכוניות מסוימות, ניתן לפתוח את דלת הקבינה על ידי לחיצה על מפתח השלט רחוק כדי לפתוח את הדלת; לחיצה עליו פעמיים תפתח את כל 4 הדלתות. באופן ספציפי, אם לרכב שלך יש פונקציה כזו, אתה יכול להתייעץ עם חנות 4S; אם כן, עבור להגדרות והתקשר לפונקציה.